lördag 30 oktober 2010

Halloween God dammit!

Den "riktiga" Halloween, alltså The american way firas ju som bekant den 31 oktober medan vi i Sverige kör Halloween lite som vi vill.
De flesta firar nog denna helg, men jag har sett att även nästa helg är det många krogar och andra som kör Halloween-tema! Kul tycker jag då hösten kan behöva piggas upp med så mycket festligheter som möjligt, så vi inte försmäktar här i det mörka nord! 

Själv fick jag för två år sedan uppleva hela spektaklet på plats i USA när jag var och hälsade på min bror som bor där. Och det var en upplevelse jag gärna är med om igen, amerikanerna kör ju verkligen All in om man så säger...grymt kul att ha varit med om!

Jag körde loss på en pumpa...
...och det gjorde brorsan med fru också (fast min blev coolast)

 ...och sen kom det både små och stora barn som knackade på och ville ha godis.

Scary Halloween på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar