onsdag 20 oktober 2010

Ännu en dag

Jaha då var även denna dag (nästan) till ända.

Sitter nu som vanligt på kvällarna med ena ögat på tvn och det andra på datorn.
Denna den 20:e oktober anno 2010 lär väl inte gå till historien som min mest minnesvärda dag direkt, men en helt okej dag om än jävligt kylig och blåsig (men bor man vid västkusten så gör man).

I morgon är en annan dag och då ska den här tanten tillbringa en del av sin arbetstid med att passa "bossens" lilla kid!
Det ska tydligen ätas gröt och promeneras med det lilla livet, och det kommer att gå alldeles utmärkt! Jag är ju ändå "Syster Tryggva-barnens vän", eller så hittade jag just på att jag är det...?

Ja, ja, låt barnen komma till mig (helst bara en i taget och under begränsad tid)!

Tjejen jag ska hänga med imorgon.

För snygg för att vara med på bild?



Kyss & klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar