söndag 30 augusti 2009

Valpsjuka

Varför är det så att när man tittar på djurbebisar så drabbas man av en sådan kärlek och ett habegär som inte är av denna värld?

Var idag med en god vän och tittade på hundvalpar (6 veckor gamla) av rasen Lhasa Apso...och de var ju helt bedårande!
Hade jag haft pengar och möjlighet hade jag tingat en (se bild) av dem på stående fot, men jag behärskade mig även om de var sjukt söta och gosiga!

Min kära vän kommer troligtvis, kanske, möjligen, nästan helt säkert att köpa en av dem...hon måste ju faktiskt, hon har ju redan döpt den... till Sir Henry =)



Tre av valparna med vännens ena dotter

Dotter nr. två med valpar

Min fot blir undersökt av favvovalpen

Helt klart min favorit! (hade kunnat bli min kanske)

Blivande stormatte med Sir Henry

Sir Henry med bror (bedårande!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar