lördag 29 augusti 2009

Uppdatering

Som ni har väntat och längtat...efter att få höra hur det går med "operation örontöj"!
Jodå, tackar som frågar (:-)), det går framåt med en rasande fart.

Har tagit det hyfsat lugnt med töjandet men är nu uppe i ca. 5-6 mm, och större ska de bli (hålen alltså), mitt senaste töjsmycke (se bild nedan) är 12 mm på tjockaste stället...Kan väl säga att jag blev smått skräckslagen när jag såg dem första gången, men vet att det kommer att gå så bra, så bra!

Vet att vissa undrar varför i herrans namn jag gör detta...och till er vill jag bara säga...för att jag kan!

Andra föder barn eller går på kurser i porslinsmåleri och liknande, jag töjer ut mina hål...så enkelt är det!

(Nästa projekt kanske blir en sån där käck läpplatta, who knows?)


Örontöjning in progress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar