tisdag 11 januari 2011

SEX och 20-åringars åldersnoja

Diskuterade idag sex med min 21-åriga kollega och två andra tjejer i hennes ålder. Dessa tjejer som är ungefär hälften så gamla som jag tycker helt allvarligt att sex är något som enbart hör ungdomen till...är man över 30 är man gammal, och då är sex något som är äckligt och icke skall praktiseras!

Stackars flickor tänker jag för mig själv och skrattar åt ungdomens oförstånd.
Det är ju nu, efter 30+ som sex börjar bli som allra bäst!
Man har skaffat sig erfarenhet, är tryggare med och i sig själv, man vågar, vill och kan ge sig hän på ett helt annat sätt än när man var yngre.
För att inte tala om att man (förhoppningsvis) vet vad man gillar eller inte gillar och inte är rädd för att ta för sig och tala om för sin/sina partner(s) vad som känns bra eller mindre bra!

Själv ser jag fram emot att få ha ett sunt och levande sexliv i minst trettio år till!

"Livet är underbart när underlivet är bart"



Bildkälla: Rfsu hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar