tisdag 22 februari 2011

Personal ad

Är det bara jag som blir nyfiken av en sån här "personligt" annons...?


Just denna var införd i lokaltidningen ett antal gånger under några veckor, och jag kunde ju inte låta bli att fundera på vad som låg bakom.
Den troligaste anledningen är nog att hon tröttnat och stuckit och han inte riktigt accepterat detta faktum...

Döm om min förvåning när då denna annons dök upp efter ett tag:


Han har alltså gått och väntat i 125 dagar på att hon ska höra av sig, och då känner han att en liten pytteannons i en lokaltidning i en kommun med 40000 inv. är grejen som ska få henne tillbaka...eller... är det bara jag som känner desperationen lura bakom hörnet?

Jaja, jag önskar både Hans och Mona lycka till hur deras fortsatta liv än må te sig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar