lördag 20 november 2010

Peeping Tom

Jag samlar på människor!

Har en hel bunt med underbara karaktärer som jag beundrar och följer via bloggar. Alltifrån Gay-Daniel i Finnbyn, Spider-Moa i Skövde, Porr-Puma i LA, Alter ego-Agneta i Norrköping, Kniv-Lisa i Stockholm, Kalif-Alex i Göteborg m f l.

Tycker det är otroligt intressant att följa dessa för mig okända människor, och på ett annorlunda men spännande sätt få ta del av deras liv och tankar likt en hemlig spion bakom min dataskärm.

Vissa måste jag "hälsa på" varje dag medan andra får besök lite då och då!
Älskar att det är en sån härlig mix av människor där alla har sin unika touch och individuella stil som på olika sätt tilltalar mig.

Jag är definitivt inte typen som följer bloggar inom någon specifik genre utan det är variationen av stilar och individerna i sig som får mig att vilja läsa och veta mer om dem!

Full av beundran och med förhoppning om att få fortsätta hitta underbara karaktärer till min "samling" säger jag godnatt från ett snöigt Bohuslän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar